the end of soccer.

 
Nu var det slut på fotbollen, inget lag mer så fick inte ihop det.
Jag har funderat ett tag på att sluta faktiskt, så det var ju inte en jätteförlust
Men när man tänker tillbaka på allt kul vi haft, Degeberga, Dana och somrarna vill man tillbaka.
Med dom människorna, det var ett bättre lag med lagkänsla. Inte bättre fotbollsmässigt men som personer.
Fy vad jag saknar det...
Men jag tappade intresset helt enkelt och så är det, fotbollsträningarna var ingenting som jag såg
fram emot något speciellt under dagarna heller. Men jag får ikke tappa allt, så vill ju börja på dans, men sålänge jag letar blir det nog att jag tränar på FormToppen så länge, får inte mista sin kondition nu. har även bestämt med Julia att vi ska ut och springa på Tisdagar, men vi får väll se om hur det blir med den saken xD
       Färdigpratat om det, dagen i helhet har väll varit som många andra dagar här i livet, ingenting spciellt, inte vad jag kan komma på iallafall ?              :)        <3


image28image27  
image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0